IM ELAINE

IM ELAINE
這裡記錄了我的點點滴滴!

Friday, February 3, 2012

我怎么了

最近我都在担忧
担忧钱的状况
为什么呢

我不想在过着挨饿的日子
我每晚都谁不着
有谁不想有钱
有谁想过着穷的日子

卡数没还
债务累累
我好想哭
痛快的哭一场

但能解决吗?
add oil...
i will think...
u are mine..

i wont let u get hungry...
even i hungry i also wont let u ......

i will always beside u help u

No comments:

Post a Comment